Barion Pixel
Betöltés
Személyes átvételre jelenleg Pécelen van lehetőség.
Kívánságlistára

A ​mezítelen marketing

499 Ft

Mi ​is az a marketing, mi a tényleges, racionális jelentése ennek a varázsszónak, melyet minduntalan hallunk és használunk? Mivel foglalkozik a marketingmenedzser, s valóban olyan fontos-e a munkája, hogy méltán tekinthetjük korunk hősének? Vagy netán valami nagy és alapvető értékválság tükröződik a marketingkultúra elburjánzásában, a mindenhová befurakodó reklámok, a korlátlan fogyasztást az élet céljának föltüntető menedzserek szép új világában? Ballai László sok szempontból közelíti meg ezeket a kérdéseket: elemzi a marketing közgazdaságtani tartalmát (vagy tartalmatlanságát), megvizsgálja a marketing – sokszor értelmetlen – nyelvét. A filozófiatörténet szabadságeszméit áttekintve mutat rá, hogy a marketingkultúra nem a szabadság kiterjesztésének, hanem radikális szűkítésének az eszköze, a világirodalomból vett példákon keresztül mutatja be azt a kufárszellemet, amely a marketing eszméjét áthatja, felhívja a figyelmet a marketing térhódítása és a földünket fenyegető ökológiai veszélyek közti összefüggésre… S végül eljut egy meghökkentő gondolatig: „A marketing, ha nem vigyázunk, totális eszmévé válhat, mely épp azért lehet pusztító hatású, mert nem vesszük elég komolyan.”

1 készleten

Csomagfeladás 2-3 napon belül
SKU LA-7-22
Címkék ,

enyhén kopott

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„A ​mezítelen marketing” értékelése elsőként

Könyv információ

ISBN
963076801
Kiadás éve
2000
Kiadó
Európa kiadó
Kötés
puhafedeles
Nyelv
magyar
Oldalszám
308
Szerző
Ballai László
    Kosár tartalma
    A kosarad üresVissza az üzletbe
    ×