Barion Pixel
Betöltés
Személyes átvételre jelenleg Pécelen van lehetőség.
Kívánságlistára

Médiagazdaságtan ​1-2.

Szerző:

199 Ft

1995 ​tavaszán jelent meg először Médiagazdaságtan 1. címmel egy szerény kis kötetem, amelyben megkíséreltem a témát bevezető jelleggel tárgyalni. Az volt a célom, hogy a szélesebb értelemben vett szakmai nagyközönség számára írjak egy könyvet a média gazdaságtanáról, ami egyébként tartalmát tekintve a médiatermékek piacainak leírása és az e piacokon érvényesülő sajátos törvényszerűségek feltárása, egy olyat, amit ráadásul a hazai felsőoktatás hallgatói tankönyvként tudnak használni. Végülis nem bántam meg, hogy ezt a meglehetősen ambiciózus célt tűztem magam elé, hisz mind a Médiagazdaságtan 1., mind a folytatásaként két évvel később megjelent, majd 1998-ban újra kiadott Médiagazdaságtan 1-2. eladási statisztikái azt bizonyították, hogy jelentős az érdeklődés a klasszikus felsőoktatás körein kívül is a téma, illetve a könyv iránt. Régi igazság, hogy egy tankönyvet vagy monográfiát soha nem lehet befejezni, legfeljebb pontot lehet és kell tenni az utolsó mondat végére. Hatványozottan áll ez a médiagazdaságtan tudományágra is: a szemünk előtt zajlik a média digitális forradalma, épül ki az információs társadalom, jelennek meg az új termékek, izmosodnak meg öt-tíz éve még nem is létező ágazatok. Szinte naponta kérdőjeleződnek meg eddigi sarokigazságok, születnek fantasztikusnak tűnő előrejelzések a fogyasztói viselkedés változásáról, a termelés-szolgáltatás radikális átalakulásáról. A nagy guruk már a médiagazdaságtan új paradigmáit is felvázolták, csak győzzük őket követni…

1 készleten

Csomagfeladás 2-3 napon belül
SKU LA-12-14
Címke

sérült kötés, erősen kopott

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Médiagazdaságtan ​1-2.” értékelése elsőként

Könyv információ

ISBN
9639215864
Kiadás éve
2001
Kiadó
Aula
Kötés
puhafedeles
Nyelv
magyar
Oldalszám
408
Szerző
Galik Mihály
    Kosár tartalma
    A kosarad üresVissza az üzletbe
    ×
    []